سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
کد خبر: 391839
۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
جلسه هماهنگی برنامه های دفاع مقدس که در حوزه علمیه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عباسی گفت: آرامش و آسایش اکنون حاکم در کشور را مدیون شهدا هستیم که با نثار خون خود درخت انقلاب اسلامی ایران را آبیاری نموده و دست ظالمان را از کشور کوتاه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی در جلسه هماهنگی برنامه های دفاع مقدس که در حوزه علمیه قزوین برگزارشد، ضمن گرامی داشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس به عزت و امنیت کشور اشاره و گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس فداکاری و جهاد در راه خدا کردند که بی شک در نزد پروردگار متعال اجری فراوان دارند.

استاد حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به فداکاری های رزمندگان در جبهه های حق علیه باطل بیان کرد: فداکاری و رشادت های رزمندگان باعث زنده شدن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی ایران شد.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان برنامه های هفته دفاع مقدس تصریح کرد: هفته دفاع مقدس نمونه ای از افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و شجاعت دلاورانه در برابر دشمن بعث بود که نفیس ترین و با ارزش ترین نگین گرانبها از آن ایام یاد و خاطره شهیدان است.

حجت الاسلام مصطفایی در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس بیان کرد: پیامد استقامت و سربلندی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس موجب شده که اکنون دشمنان جرات مقابله با اراده این ملت بزرگ و سرافراز را نداشته باشند

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha